فروش فرش خام : بهترین و بالاترین کیفیت حال حاضر!


در این مقاله میخواهیم در مورد خرید و فروش فرش خام سابلیمیشن با شما عزیزان صحبت کنیم. فرش خام برای چاپ همواره یکی از محصولاتی است که افراد فعال در زمینه ی چاپ سابلیمشین قطعا به آن نیاز دارند و همگی آنها به دنبال فرش هایی با کیفیت برای چاپ هستند.

 

قبل از اینکه در مورد فروش فرش خام با شما عزیزان صحبت کنیم لازم است تا خدمتتان بگوییم کسانی که در زمینه ی چاپ فرش فعالیت دارند میدانند که هرچی فرش با کیفیت تر باشد چاپ روی آن هم با کیفیت تر میشود . در یک کلمه:

کیفیت فرش خام بالاتر = کیفیت چاپ بالاتر

 

 

فرش خام برای چاپ:

طبق تجربه ی چندین ساله ی پاپوچاپ فرش های خام خوب بسیار تاثیرگذار هستند در کیفیت چاپ. یعنی شما هرچه قدر فرش خام بهتری و با دوام تری داشته باشید کیفیت چاپتان هم به همان اندازه بالا خواهد رفت.


همیشه یادتان باشد مواد خام های ارزان بی دلیل ارزان نیستند! یعنی به همان اندازه ی پولی که داده اید بهره خواهید برد.پاپوچاپ زمانی فروش فرش خام را آغاز کرد که توانست به یک فرش با کیفیت و با دوام دست پیدا کند بنابراین اگر قصد خرید یا فروش فرش خام را دارید میتوانید برای یکبار هم که شده مارا امتحان کنید.


اما قضیه به همینجا ختم نمیشود شما برای جذابیت بیشتر این موضوع میتوانید فرش هایی را که چاپ کردید به صورت تابلو فرش در آورده و آنها را با قیمت بالاتری هم بفروشید امروزه در اکثر فرش فروشی ها حتی دست فروشی های کنار خیابان هم تابلو فرش هایی با طرح های طبیعت و از این دست قبیل عکس ها را بفروش میرسانند.



حال که متوجه شدید فرش خام بایستی حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد میخواهیم بیشتر در این مورد صحبت کنیم و از ویژگی های فرش های خام ما توضیح بدهیم:

  • فرش های باکیفیت باید نرم و قابل انعطاف باشند
  • فرش های خام باید به رنگ های روشن ترجیحا تمام سفید برای جذب بهتر رنگ باشند
  • فرش های خام باید 1000 شانه باشند
  • فرش ها باید از جنس پلی استر باشند
  • ریشه ی فرش بایستی به بدنه ی آن متصل و با آن بافته شده باشد.



موارد بالا از جمله مواردی بود که باید در خرید فرش خام سابلیمیشن دقت کنید و شاید در نگاه اول برایتان خنده دار باشد اما در صورت عدم وجود هر یک از نکات بالا قطعا کارتان خراب خواهد شد.


مثلا یادم است که در اوایل راه اندازی مجموعه مان ما خودمان فرش های خام را از جایی تهیه میکردیم که ریشه ی فرش را بصورت جداگانه میبافتند و به فرش وصل میکردند و ما پس از قرار دادن فرش در دستگاه اتویی مان ، به راحتی ریشه در اثر آب شدن چسب مایع از آن جدا شده و کار را به راحتی خراب میکرد....



نکته ی مهم: فرش های خام ما تمامی ویژگی های بالا را دارا میباشند.




سایز های فرش های سابلیمیشن:

معمولا فرش های سابلیمیشن به دسته های زیر از نظر ابعاد تقسیم بندی میشوند

20 در 30 سانتی متر

30 در 40 سانتی متر

60 در 40 سانتی متر

60 در 80 سانتی متر




خرید فرش خام:

اگر قصد خرید و مشاهده فرش های خام سابلیمیشن را دارید میتوانید با ما در تماس باشید:

0936-9198619