توضیحاتی کامل درمورد کوتینگ سرد + خرید با ارزانترین قیمت!

در این بخش از وبلاگ میخواهیم در مورد کوتینگ سرد با شما عزیزان صحبت کنیم. تمام کسانی که در صنعت چاپ سابلیمیشن فعالیت دارند، میدانند که بین کوتینگ گرم و کوتینگ سرد تفاوت هایی وجود دارد. هم در نوع کوتینگ کردن آن و هم در نوع نتیجه نهایی!


بنابراین پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد کوتینگ سرد خدمتتان ارائه دهیم.اما قبل از توضیح و خرید آن لازم است درمورد خود کوتینگ چیزهایی را بدانید.



کوتینگ چیست؟

افرادی که در زمینه چاپ سابلیمیشن فعالیت میکنند و قصد دارند محصولات خام سابلیمیشن را بفروشند، بایستی با کوتینگ آشنایی داشته باشند. کوتینگ در واقع محلولی است که با پاشیدن و آغشته کردن آن به سطوح مختلفی میتوان آن جسم را به یک شی سابلیمیشن تبدیل کرد. چرا که با کوتینگ کردن آن شی در واقع قابلیت چاپ را پیدا میکند.


پس میتوانید خودتان این محصولات خام سابلیمیشن را تولید کنید فقط کافی است تا آنرا کوتینگ کنید. انا نکته ای قابل توجه است ، این میباشد که بعضی ها به اشتباه فکر میکنند که همه ی اجناس را باید کوتینگ کنند و تا آنرا انجام ندهند نمیتوان بروی آن چاپ کرد. اما باید گفت که سخت در اشتباه هستید!


به یاد داشته باشید که بعضی از اجناس مثل اجناس سرامیکی حتما باید کوتینگ شوند اما برخی از اجناس مانند تیشرت هایی با جنس پلی استر نیازی به کوتینگ ندارند و به طور معمول میتوان بروی آنها چاپ کرد.



تفاوت کوتینگ گرم و سرد؟

حال که متوجه شدید کوتینگ چیست لازم است توضیحاتی در مورد تفاوت این دو دسته خدمتتان ارائه دهیم. کوتینگ ها معمولا به دو دسته ی کلی زیر تقسیم میشوند:

  1. سرد
  2. گرم


در کوتینگ گرم شما بایستی بعد از اینکه شی مورد نظرتان را کوتینگ کردید ، در حرارت و یا کوره ای قرار دهید تا آن کوتینگ در اثر گرم شدن خشک شود. به این نوع کوتینگ گرم گفته میشود.


اما در کوتینگ سرد دقیقا برعکس این مورد رخ میدهد یعنی شما باید بعد از کوتینگ کردن جسم موردنظرتان آنرا در هوای آزاد قرار داده تا در اثر هوای آزاد خودش بصورت طبیعی خشک شود. که به این نوع کوتینگ کردن،کوتینگ سرد گفته میشود.



کدام یکی بهتر است؟

هر کدام از کوتینگ ها طرفداران و علاقه مندان به خودش را دارد اما طبق تحقیقات ما و تجربیات ما، کوتینگ سرد طرفدارن بیشتری داشته و آن هم به دلیل کم دردرسر بودن آن میباشد. 



خرید کوتینگ سرد :

با توجه با مطالب بالا متوجه شدید که کوتینگ چیست و در یافتید که کوتینگ سرد چیست. حال اگر نیاز به مشاوره و یا خرید این محصول را دارید میتوانید با شماره زیر و یا از طریق سایت اصلی مان { www.papochap.com } با ما در ارتباط باشید:

0936-9198619