فروش کوتینگ سابلیمیشن: توضیح + خرید ارزان


در این قسمت از وبلاگ قصد داریم به فروش کوتینگ سابلیمیشن بپردازیم. اما قبل از فروش کوتینگ سابلیمیشن، لازم است تا توضیحاتی مختصر اما مفید را برای کوتینگ داده شود تا از خریدتان مطمئن باشید.



کوتینگ سابلیمیشن چیست؟

تقریبا میتوان گفت بیشتر افرادی که در زمینه چاپ سابلیمیشن فعالیت دارندآاز چیزی به نام کوتینگ یا نشنیده اند و یا کمتر به آن فکر کرده اند و تمرکز کرده اند.




باید برای توضیح کوتینگ این را به شما بگویم که محلولی میباشد که با زدن آن بروی اجسام مختلف،سطح کوتینگ شده قابلیت چاپ را پیدا میکند.


خب حس میکنم یکم خودمانی تر بنویسیم بهتر باشد! اگر روی جسمی کوتینگ بزنید،راحت میتونید روش چاپ کنید،اما سطح کوتینگ نشده قابلیت چاپ را ندارد.


البته این چاپ،دلیل علمی دارد و بی خود و بی جهت نیست که برای دریافت اطلاعات کامل تر میتوانید به سایت پاپوچاپ به آدرس { www.papochap.com } مراجعه فرمایید.




بدون کوتینگ کردن هیچ جوره نمیتوان چاپ زد؟!

برای پاسخ به این سوال باید گفت عملا خیر امکان پذیر نیست و کسانی که مواد خام سابلیمیشن را میفروشند تمامی اجناسشان کوتینگ شده است مگر یکی دو مورد خاص که آن هم تک و توک.


ضمنا باید توجه داشته باشید که هرچه تجربه کاری شما در این زمینه بالاتر رود ممکن است راه هایی را بیابید تا از کوتینگ استفاده نکنید اما دنبال دردسر نباشید همین کوتینگ شده را استفاده کنید.




مواد خام سابلیمیشن را خودمان کوتینگ کنیم یا از شرکت هایی تهیه کنیم؟

اگر صادقانه و رک و راست بگوییم خدمتتون،این است که اگر شما تعداد سفارشات خیلی زیادی ندارید،واقعا لزومی ندارد خودتان مواد خام رو تهیه کنید اما اگر سفارشاتتان بالاست ، بدنیست به فکر باشید.(هرچند باز هم توصیه نمیکنم و به دردسرش واقعا نمی ارزد).




قیمت محلول کوتینگ:

برای خرید و فروش کوتینگ سابلیمیشن لازم است با ما تماس حاصل فرمایید تا کوتینگ ارزانتر از همه جا گیرتان بیاید.هم چنین میتوانید از طریق سایت اصلی به آدرس { www.papochap.com }  هم مراجعه فرمایید.


0936-9198619