خرید مجموعه عکسهای شاتر استوک: تخفیف ویژه شاتر استوک | 50درصد

بسیاری از کاربران از ما درخواست کردند که درمورد شاتراستوک توضیحات کامل داده و تخفیفاتی جهت خرید مجموعه عکسهای شاتر استوک را خدمتتان ارائه کنیم.

ماهم به پاس درخواست و همراهی شما با ما این زمینه را فراهم آوردیم تا با تخفیف 50 درصدی کمکی کرده باشیم تا خرید مجموعه عکسهای شاتر استوک برای شما عزیزان آسانتر باشد.


شاتر استوک فارسی:

مشکل از آنجا شروع شد که طراحان و فتوشاپ کاران به دنبال عکس میگشتند... 

هرکسی در این دوره زمونه که آشنایی حتی بسیار کمی با فضای اینترنت و گوگل داشته باشد،قطعا جهت جستجوی عکس های دلخواهش به سراغ آن میرود.این افراد که معمولا به دنبال عکس هایی محدود و تکی ستند بلاخره با جستجو هایی حتی زمان بر،آنرا پیدا میکنند.

اما خدا نکند که یک طراح نیاز به عکس با کیفیت داشته باشد.تمامی کسانی که نیاز فراوان به عکس های با کیفیت و تعداد زیاد در طرح ها و رنگ های مختلف را دارند قطعا نمیتوانند به آسانی و راحتی این عکس ها را جستجو کنند. شما اگر بهترین عکس را هم در سای پیدا کنید بایستی ابتدا در آن سایت حساب کاربری ایجاد کنید و ضمنا اجازه دانلود عکس های بیش از 3 تا را در آن سایت ندارید.

خب شاتر استوک فارسی این مشکل را به راحتی رفع کرده است.یعنی مجموعه ای کامل از تمامی عکس های جهان،در موضوعات مختلف و با کیفیت بسیار بالا را برای شما عزیزان گرد آوری کرده است تا افرادی مثل ما که نیاز شدید به این عکس ها دارد و ضمنا زمانی ندارد تا به جستجوی عکس بپردازد را به آسانی به آنها دست پیدا کند.


بنابراین اگر خلاصه وار کاربرد و فواید آنرا به شما بگوییم،به صورت ذیل است:


  • صرفه جویی در زمان برای جستجوی عکس
  • یافتن عکس های بسیار با کیفیت
  • عکس هایی با موضوعات مختلف(هرچیزی که بخواهید)
  • تعداد و کمیت بالا
  • یافتن آسان و...



خرید مجموعه شاتر استوک:

همانطور ک قولش را داده بودیم سعی کردیم به مدت محدودی تخفیف 50 درصدی را جهت خرید مجموعه عکسهای شاتر استوک برای شما عزیزان فراهم آوریم.

نکته ی مهم:

1-قبل از خرید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
2-درصورت خرید آنلاین میتوانید به سایت اصلی ما یعنی سایت پاپوچاپ به آدرس { www.papochap.com } مراجعه فرمایید.



نحوه خرید شاتراستوک:

در این پکیج ما تمامی عکس های شاتر استوک یعنی از سال 2016 الی 2018 را فراهم آوردیم که درصورت خرید کامل مجموعه از تخفیف 20 درصدی میتونید استفاده کنید و در صورت خرید تک تک این مجموعه ، این تخفیف شاملتان نخواهد شد.


با توجه به اینکه مجموعه شاتراستوک از حجم بالایی برخوردار است شما دو راه برای خرید دارید:


1- هارد اکسترنال خود را به آدرس دفتر ما ارسال کرده و ما نیز آنرا برای بعد از تکمیل کردن ارسال میکنیم.
2- هارد اکسترنال را خودمان برایتان تهیه میکنیم (به قیمت روز) و بعد از تکمیل برایتان ارسال میگردد.



شماره تماس جهت خرید شاتر استوک:

0937-1736664