خرید مجموعه شاتر استوک 2017 : با تخفیف!

در مقاله ی قبلی توضیحاتی کامل درمورد خرید مجموعه کامل شاتر استوک پرداختیم. اما به درخواست شما عزیزان میخواهیم توضیحاتی درمورد خرید مجموعه شاتر استوک 2017 برایتان ارائه دهیم.


همانطور که گفته شده است در حال حاضر مجموعه شاتراستوک از سال 2011 تا 2018 موجود میباشد که افراد بر اساس نیازشان بعضی از این سال ها را خریداری کرده و از آن استفاده میکنند. که البته پیشنهاد میشود مجموعه کامل را خریداری فرمایید تا همه نیازهایتان رفع شود.


پیشنهاد میشود تا پایان مقاله ما را جهت خرید مجموعه شاتر استوک 2017 و الباقی سال ها،همراهی بفرمایید.



شاتر استوک چیست:

هر چند در مقاله ی قبلی و هم چنین در سایت اصلی مان به آدرس { www.papochap.com } به طور کامل به این سوال پاسخ داده ایم، اما باز هم جهت احترام به کاربران عزیز توضیحاتی را برایتان گرد آوری کرده ایم.


شاتر استوک مجموعه ای از عکس های بسیار با کیفیت و تعداد بالا میباشد که به طور قطعی میتوان گفت نیاز تمام طراحان و افرادی که در صنعت چاپ سابلیمیشن فعالیت دارند را فراهم می آورد.



چرا باید شاتر استوک مناسب طراحان باشد؟

خب طبیعتا تمام افرادی که در زمینه طراحی و به طور کلی با فتوشاپ در ارتباط هستند،نیاز اساسی به عکس هایی با کیفت و در زمینه ها و موضوعات مختلف دارند که اگر خودشان بخواهند در اینترنت به دنبال آن بگردند ، نیمی از وقت خود را تلف خواهند کرد.بنابراین چرا که بهترین راه این است که همه ی مجموعه را در اختیارتان داشته باشید و تا هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید.



شاتر استوک برای افراد فعال در زمینه چاپ به چه درد میخورد؟

خب طبیعتا افرادی که در زمینه های چاپ فعالیت دارند مخصوصا در زمینه ی چاپ سابلیمیشن ، نیاز به عکس هایی دارند برای چاپ بروی اقلام مختلف، که پیدا کردن آنها کاری است بسیار دشوار.... بنابراین چه بهتر است با خرید یکی از این پکیج ها خیالتان را بابت داشتن طرح چاپ،راحت کنید.


هرچند ما در این مجموعه میخواهیم برایتان راهی جهت خرید مجموعه شاتر استوک 2017 فراهم آوریم تا بتوانید با هزینه کمتر و راحتر فراهم آوریم اما باز هم نظر ما این است که پکیج کامل این مجموعه را خریداری فرمایید.



روش های خرید مجموعه شاتر استوک 2017 :


جهت خرید مجموعه عکس های شاتر استوک دو راه وجود دارد:

1-خرید مجموعه عکس ها + هارد اکسترنال

2-خرید مجموعه بدون هارد اکسترنال



در روش اول: شما بایستی علاوه بر مجموعه عکس ها هزینه هارد اکسترنال را هم پرداخت بفرمایید تا برایتان هارد تهیه شده و بعد از تکمیل برایتان ارسال گردد. چرا که حجم مجموعه کامل شاتر استوک بالای 1 ترابایت میباشد. البته اگر فقط قصد خرید مجموعه شاتر استوک 2017 را دارید این حجم بسیار کمتر خواهد بود.


هم چنین توجه شود هزینه ی هارد اکسترنال بر اساس قیمت روز محسابه شده و بعد از تایید از جانب شما خریداری میگردد.

اما در روش دوم: شما بعد از خرید عکس ها بایستی یک هارد اکسترنال را برایمان ارسال نمایید تا بعد از تکمیل شدن آن برایتان ارسال گردد. برای دریافتآدرس دقیق پستی دفتر پاپوچاپ با شماره های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.



خرید بصورت اینترنتی انجام میگردد؟

توجه فرمایید برای پرداخت وجه شما دو راه دارید:

1- از طریق سایت اصلی مان به آدرس { www.papochap.com } و بوسیله ی درگاه امن پرداخت اینترنتی اقدام نمایید.

2-از طریق کارت به کارت که لازم است با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.



مجموعه کامل شاتر استوک:

جهت خرید مجموعه کامل شاتر استوک و یا خرید مجموعه شاتر استوک 2017 میتوانید با ما در تماس باشید:

0936-9198619