خرید مایع کوتینگ سابلیمیشن در کرج با ارزان ترین قیمت!

با سلام خدمت همه ی کاربران گرامی سایت پاپوچاپ { www.papochap.com } . در این بخش میخواهیم در مورد کوتینگ سابلیمشن توضیح کوتاهی ارائه دهیم و نهایتا درصورت خرید مایع کوتینگ سابلیمیشن در کرج با هزینه ی کمتر میتوانیم شما را کمک کنیم.

در ابتدا بگویم خدمتتان که چرا نوشته ایم خرید مایع کوتینگ سابلیمیشن در کرج! یعنی کسی از سایر استان ها و یا شهر تهران بخواهد به او نمیفروشیم! خیر . از آنجایی که دفتر تولیدی ما نزدیک کرج واقع است توضیه میکنیم جهت مشاهده و خرید حضوری به ما مراجعه کنید. بنابراین اگر ساکن کرج و یا همین نزدیکیا هستید بهتر است کوتینگ را از خود ما تهیه کنید چراکه راه دورتر چیزی جز هزینه اضافی برایتان ندارد. حال بگذریم...


مقدمه: کوتینگ:

در مقالات قبلی مان درمورد کوتینگ سابلیمیشن توضیحاتی کامل آوردیم. حال میخواهیم توضیح مختصر تری بازهم جهت آشنایی شما با این محلول بدهیم. کوتینگ مایعی است که بروی اجسام مختلف زده میشود تا آن سطح کوتینگ شده قابلیت چاپ را به خودش بگیرد.


همین ابتدا به شما بگوییم که منظور از چاپ،چاپ سابلیمیشن است و لاغیر. ضمنا پیشتر دوستان ما پرسیده بودند که در مورد نحوه ی کوتینگ کردن هم توضیح دهیم که متاسفانه بخاطر تخصصی بود اینکار آنرا در مقاله ای جداگانه آورده ایم.


پس متوجه شدیم کوتینگ به چه دردی میخورد؟کسانی که در زمینه فروش مواد خام سابلیمیشن فعالیت دارند به خوبی کوتینگ را میشناسند و با آن کار میکنند. اما مایع کوتینگ هم مانند سایر محصولات روز به روز به هزینه اش اضافه میشود که بهتر است جایی مانند سایت پاپوچاپ را داشته باشید تا با کمترین هزینه آنرا تهیه کنید.



یعنی روی هر چیزی بخواهیم چاپ کنیم باید کوتینگ شده باشد؟

ببینید اشتباه فکر نکنید! اگر شما تو کاره چاپ سابلیمیشن هستید و فقط چاپ میکنید خب طبیعتا از یه جاهایی مواد خامشو تهیه میکنید. اون مواد خام خودشون کوتینگ شده و آماده چاپ هستند اما اگر میخواهید خودتان یکسری مواد خامی که توی بازار نیست را تهیه و روی آن چاپ کنید،بایستی کوتینگ شود.

خلاصه ی تمام خط های بالا این است که روی هر سطحی میتوان چاپ کرد به شرطی که کوتینگ شده باشد.



انواع کوتینگ:

در حال حاضر دو نوع مختلف کوتینگ را داریم که در بازار موجود است. 

  • کوتینگ مایع
  • کوتینگ اسپری


در کوتینگ مایع شما یک ظرفی در اندازه های مختلف 2،4،6 و.. لیتری دریافت میکنید که در آن مایع کوتینگ ریخته شده و میتوانید استفاده کنید. اما در کوتینگ اسپری شما با یک اسپری ای مواجه خواهی شد که هر کدام از اینها معایب و مزایایی دارند.


اما نکته ای که در هر دوی اینها حائز اهمیت است این میباشد که شما در هر دو روش بایستی بسیار حرفه ای عمل نموده تا از هدررفتن بی رویه ی آن جلوگیری کنید.






در صورتی که قصد خرید مایع کوتینگ سابلیمیشن در کرج را دارید میتوانید با ما در تماس باشید:

0936-9198619