چاپ عکس دلخواه

چاپ عکس دلخواه شما بروی انواع پیکسل،تیشرت،قاب گوشی، ماگ و... با بهترین کیفیت

خرید پازل خام

خرید پازل خام با طرح های خاصی که در بازار موجود نیست!

در این بخش از وبلاگمان میخواهیم در مورد خرید پازل خام با شما عزیزان صحبت کنیم. البته همانگونه که گفته شد، پازل هایی با طرح خاص. امروزه تمام کسانی که در صنعت چاپ سابلیمیشن فعالیت دارند،نیاز به مواد خام هایی دارند جهت چاپ که شامل محصولات مختلفی میباشد که پرطرفدارترین آنها به ترتیب زیر هستند:

  • لیوان خام
  • پرچم خام
  • لیوان حرارتی خام
  • تیشرت های خام
  • پازل های خام و...


پازل خام سابلیمیشن:

قبل از اینکه اقدام به خرید پازل خام کنید، لازم است اطلاعاتی در زمینه ی خود پازل های خام را داشته باشید. پازل ها همانگونه که میدانید از تکه های قابل جدا تشکیل شده اند که میتوان روی آنها چاپ کرد و این تیکه ها را جدا کرده و استفاده کرد.


پازل ها طرفداران بسیاری دارند هم افراد فعال در زمینه چاپ سابلیمیشن به طرح های خاص پازل ها نیاز دارند و هم افرادی که به دنبال هدیه ای جالب برای دوستانشان هستند.


امروزه میدانید که همه ی افراد درگیر هدایایی هستند که تکراری نباشد یعنی کسی دیگر نمیخواهد به معشوقه اش یا دوستش ساعت،لباس،عطر و ... هدیه دهد.در اینجا یکی از هدایایی که طبق تجربیات ما به آن سمت آمده اند همین پازل خام میباشد.


مثلا یکی از مشتریان عزیز ما دست به کار خارق العاده ای کردند آن هم این بود که پازلی به طرح قلبی را تهیه کردند و عمس همسرشان را بروی آن چاپ کردند ولی تکه های پازل را درهم کردند تا قابل مشاهده نباشد. بعد از همسر گرامیشان خواستند تا پازل را کامل کند و پس از تکمیل متوجه شدند که پازل با عکس ایشان چاپ شده است.




چه عکس هایی را میتوان روی پازل چاپ کرد؟

بسیاری از دوستانی که در این زمینه فعالیت دارند بارها از ما سوال کرده اند که چه عکس هایی را میتوان بروی پازل ها چاپ کرد؟ در واقع شما هر کسی دلخواهی را میتوانید بروی آنها چاپ کنید و محدودیتی ندارد فقط باید توجه کنید که این عکس ها از کیفیت خوبی برخوردا باشند.



شما به عنوان کسی که در این صنعت در حال فعالیت هستید قطعا باید عکس هایی با کیفیت را برای جذب بیشتر کاربران استفاده کنید.اگر نیاز به عکس هایی با کیفیت و فوق العاده در هر زمینه ای نیاز دارید میتوانید با ما در تماس باشید تا آنها را در اختیارتان قرار گیرد و یا میتوانید به لینک خرید مجموعه عکسهای شاتر استوک مراجعه فرمایید.



مواد خام سابلیمیشن:

شما قطعا برای کار چاپی تان نیاز به مواد خام سابلیمیشن دارید که همگی آنها توسط ما طراحی ، ایجاد و بفروش میرسد که به ترتیب برایتان آورده ایم:
  • فرش خام سابلیمیشن
  • پازل خام سابلیمیشن
  • تمامی محصولات چوبی سابلیمیشن
  • پرچم خام
  • لیوان خام
  • تییشرت خام
  • پیکسل خام و...


چگونه میتوان یک پازل را چاپ کرد؟

کسانی که در این صنعت فعالیت دارند حتما با نحوه ی چاپ این محصولات اشنایی دارند اما به دلیل احترام به درخوسات کاربران نکات چاپ آنرا برایتان ذکر میکنیم.واقعا کار خاصی وجود ندارد چرا که شما در ابتدا بایستی عکس مورد نظرتان را بروی کاغذ ها چاپ کنید، سپس این کاغذ را بروی سطح مورد نظرتان(در اینجا پازل) قرار میدهید و نهایتا در دستگاه سابلیمیشن خود قرار میدهید.


فقط توجه فرمایید برای چاپ پازل در دستگاه های سه بعدی نیاز به دمای 170 درجه سانتی گراد و زمان 7 دقیقه دارید.



فروش محصولات خام سابلیمیشن:

حال که متوجه شدید این نوع چاپ ها و پازل ها طرفداران خوبی دارد بد نیست به خرید پازل خام اقدام نمایید. توجه نمایید علاوه بر خرید پازل خام تمامی محصولات خام سابلیمیشن را بفروش میرسانیم.


حال نوبت آن رسیده است تا اطلاعاتی کامل در مورد پازل های خام ما را خدمتتان ارائه دهیم.
پازل های ما چوبی و کوتینگ شده و قابل چاپ میباشند.
پازل های خام ما در اندازه های مختلفی وجود دارند.
پازل های طراحی شده توسط تیم ما بصورت اختصاصی میباشند و فقط توسط این مجموعه ارائه میگردد. بنابراین در هیچ جا این طرح های خاص وجود ندارد.
پازل ها تشکیل شده اند از تکه های ریز و درشت.
پازل های موجود: مستطیلی،مربعی،دایره ای،قلبی و...




خرید محصولات خام:

اگر قصد خرید پازل خام و دیگر محصولات را دارید میتوانید با ما در تماس باشید.

0936-9198619





مواد خام سابلیمیشن

۹۷/۰۹/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
هاتف علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی